:D

Heej idag hade jag slöjd och då blev jag klar med min kjol (lägger in bilder senare)
Och sen gick jag hem efter skolan ( jag sluta 13:15) och åt mellis och slappa framför teven.
Sen skulle jag äta lite god mat :D lövbiff med kroketter och bearneise sås :D jättegott (REKOMMENDERAS STARKT)

Om 9 dagar är det JULAFTON!!!! Jag vill verkligen veta vad jag ska få i paket det ska bli så spännande!
PS. vad tyckte ni om headern??? alltså den i förra inlägget??? <3

Ja de var allt och nu sitter jag här och har för ungefär en halvtimme sen tappa jag en tand :D (kanske inte så intressant)  men nu ska jag kolla på bonde söker fru de sista 20 minuterna :D

Sååå Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: ida

hej!

kolla gärna in på min blogg och delta i min lilla jultävling. en härlig liten present kommer skickas hem till vinnaren!

godjul! / ida

2010-12-17 @ 18:30:45
URL: http://iiddaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0