Life is not always easy...but lets make it a good thing!

Heeej!!
Började skolan i måndags... TRÅKIGT men vad ska man göra :)
Det var super kul att träffa alla kompisar o så har saknat alla JÄTTEMYCKET!!!! <3

Nog pratat om skolan :) min dröm är att starta en egen tidning (som julia,glitter,okej o så)
och sen vill jag göra en egen klädeskollektion :D det skulle vara super <3
Men det kostar ju pengar o så men jag och min kompis ska faktiskt börja skissa på kläder och vi funderar på att ''märket'' ska heta Peace Out. det kanske låter helt omöjligt om hela grejen men ibland måste man vara lite galen hehe :) Kommentera vad ni tycker om saken <3
Nu ska jag plugga lite o sen blir det TV!!!!!

KISSES <3 / Cornelia <3

Kommentarer
Postat av: Paula

Hihi jag skissar också på en klädkollektion, det är ju jätte kul! Ert namn låter riktigt bra (jag har inget)!

2011-01-12 @ 11:24:37
URL: http://prettypaula.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Svar: ja,jag håller verkligen med dig. det är jättekul :) jag tycker vårt namn passar väldigt bra för vi vill få fram den enkla men ända coola och snygga stilen. checka in Selena Gomez klädkollektion på google, sökord: selena gomez clothes collection :) kram o puss<3

2011-01-12 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0